Redan höst?

Ja jag tror nog det, det är svinkallt ute och man fryser satan. Och bladen börjar bli bruna och falla från träden. Vill bara ha sommar hela tiden och bosnien och allt ju! :(
... Vad gör ni då? Själv sitter jag här och fryser och funderar på att jag faktiskt måste handla nya kläder till hösten, vintern osv osv.. Jaa, tips på bra affärer med fina kläder?
Nej nu ska jag gå, måste också fylla på med comviq kompis innan jag drar mig ut en stund med vänner, för igår satt jag inne hela dagen och dog av tråkigheter. Och så ska det inte vara idag! :P haha
P&K!

Kommentarer
Postat av: melinda

asså jag är rätt snål haha, men 300 ;D hahah

vi har inte varit i prag än så drf jag inte vill lägga så mtk fall om man hittar billiga som fan där :D

2008-08-24 @ 22:31:16
URL: http://mj.blogg.se/
Postat av: melinda

h&m har faktiskt mysiga koftor och basictröjor och ribbade linnen nu inför hösten faktiskt :D

2008-08-25 @ 21:05:41
URL: http://mj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0