Lägga ner bloggen?

Ännu ett sent inlägg, men vet ni vad? Imorse hade jag sådan känsla att lägga ner bloggen och inte skriva här mer, orkade liksom inte uppdatera. Men nu är jag igång igen haha, jag ska alltså inte lägga ner den! Och hela dagen har jag bara legat i sängen och kollat på Tv, inte gjort något så speciellt. Har ont i hela kroppen och har ett jävla blåmärke på knäet sen igår när  vi körde radiobilarna elle va dom heter:P på gislövs marknad. Var rätt kul i början men senare blev det tråkigt och då cyklade jag och syster hem igen. Och idag vet jag verkligen inte vad jag ska hitta på med för något. Men just nu ska jag kolla andras bloggar. Ha det gött! P&K!


Kommentarer
Postat av: melinda

nej för tusan lägg inte ner den :D

2008-08-03 @ 17:47:44
URL: http://mj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0