Filmtime..

.. jaa när filmen redan börjat för ca 1 timme sen om inte mer haha. Tänkte att jag hade tråkigt så kunde kolla om något fanns på tv, och jaa. Och nu har jag glömt vad filmen heter men här får ni en liten recension utav den som jag hittade på tv.se:) Nu ska jag sätta mig i sängen och kolla på den (: 
Och ni märkte väl tidigare att jag inte har något liv, och bara bloggar & bloggar. Haha, två inlägg om kändisnytt... Är uttråkad som sagt.. Nej nu ska jag gå. P&K! 









Amerikansk komedi från 2002. Sjuttonåriga Jessica Spencer
 är pluggets populäraste tjej och fullkomligt odräglig. Hon är
snygg, smart och har killen alla vill ha. Men en morgon får hon
sitt livs chock, en förbannelse har förvandlat henne till en sluskig
 30-årig man. Jessica börjar en vild jakt för att hitta ett sätt att häva förbannelsen.

I rollerna: Rob Schneider, Rachel McAdams, Anna Faris, Andrew Keegan, Matthew
 Lawrence, Robert Davi. Regi: Tom Brady.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0