Datorn pajjad.

Godmorgon bloggen. Min dator har varit ipajj nu de 2 senaste dagarna så jag har inte kunnat  blogga eller någonting om har med internet att göra. Blev helt arg då jag måste sitta vid datorn:P Men nu så.. Jaa, igår vart det sista dagen för Mf. Så dit åkte vi och hade rätt kul. Annars så vet jag inte vad det blir för dagens planer.. Vad ska ni hitta på?
Ska snart iväg och handla bullar och sånt gott till frukost då jag är själv hemma. Men det regnar ute:( Så kanske får vänta ett tag. Nej vi hörs senare. P&K!


Kommentarer
Postat av: melinda

haha, åhfan, men nian är rätt dryg fan.

Jag ska börja andra ring :D kan man inte tro va, haha!



åh, är den? :D vill du fortfarande sälja den? :D

2008-08-23 @ 12:20:35
URL: http://mj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0