Dagen i bilder.


Syster och Karna. När vi skulle följa Karna till bussen!


Syster påväg till pilevall för att möta Erna & Esmeralda, sen kom Ted också:)


Sen kom Emra och Sadija också förbi haha :D Syster & Emra på bild.


Erna & Sadija ville också vara med på bild:D


Syster och jag, och jaa ni vet jag tar aldrig seriösa bilder! Här fick jag skrattanfall när Ted tog kort!:P

Det var det, haha. Ted ville inte fottas och då fick jag damp på honom. Jääävla kepsilj hahahha:D Brist på humör, det märks väl? ;) haha, nej nu ska jag spela mario (aa skit duktig ju 8-) haha hörs senare iaf, Ha det.. P&K!


Ps. Bilderna är tagna med min nya mobil, sjukt bra kvalite ändå? :D Joofan jag vet. haha..

Kommentarer
Postat av: melinda

bild nr 4, personen till vänster, fett nice outfit :D

2009-02-21 @ 22:25:20
URL: http://fhine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0