Vila i frid, Engla!



- Vila I Frid Engla .
   
42 åringen som kidnappade Engla är nu tagen och han har även erkänt att han dödat henne .
Han har även dödat en till kvinna år 2000 . Det första jag frågar mej själv är : vad skulle han med en 10 åring egentligen ? Och hur kunde han ha den kraften i kroppen att se en 10 åringen i ögonen och sedan döda henne . Hur ? Vad är det hon har gjort honom ? För att hon finns kanske eller vadå ? Världen börjar bli ett sjukt ställe , rättare sagt ett ställe som man knappt vill leva i längre . Om detta kunde hända henne vem fan kan det inte hända då . Hur skylldig kan en 10 åring vara egentligen , när hon är bara ett litet barn som preciss börjat leva sitt liv . Detta är sjukt . Att vi människor som blivit skapade av gud för att leva i denna värld har börjat döda varandra och inte bara det även massa till saker . Hur kan ett sånt stort hat förekomma ? Jag skulle aldrig kunna hata någon så stort att jag skulle vilja se den dööö . Varför ska denna världen egentligen finnas då , när det händer sånt hära varje dag . Att miljoner tals människor inte för en naturlig död utan blir dödade utav andra . Mot sånna människor ska man inte ha någon rättvisa eller tycka synd om heller som det fungerar i Sverige så fort någon dödar någon bortförklaras han för att han inte mår bra pschykiskt . Jag skiter i hur han mår egentligen .
 Döda du någon borde inte heller du leva då är världen rättvis ! Det är min åsikt ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0