Vänner, praktik & Sova!

Nog med det, har inte gjort mer än umgåts med vänner hela veckan då det varit underbart väder.
Kommer nog inte skriva mycket här då jag nu kommer ha praktik i två veckor och jobbar alla dagar till kl 18.00. Kommer vara trött as hell och inte orka något annat än att sova! Haha.
Just dt innan jag skriver godnatt osv osv, så tänkte jag rekomendera en sjukt bra bok, nämligen ; Som jag vill vara . Heter den. En tjej vid namn Jessica som bara är 15 år blir gravid vid första samlag med pojkvännen Arvid och sedan har ingen aning om hur hon ska göra. Pratar med många men alla vill att hon gör abort, så tänker hon efter, det är hennes barn och nte vill hon döda dte. Det kommer hon ju bära med sig resten av livet framöver. Så hon behåller barnet.....
Mer berättar jag inte! Haha. Läs den så får ni se hur  bra den är:D
Den går ut på ungefär 300 sidor (not sure) och jag har snart läst klart den på bara två dagar. Goodie:)


Neeej, nu ska jag skriva Godnatt och sov så gott. Ska gå, försöka lägga mig och sova nu, med alla onda och bra tankar... Undra hur det går? 8-) Iaaf... Puss på er så hörs vi säkert imorgon!.

Ni som undrar vart jag ska praktisera så är det v.16 på Expresso House och v.17 är det restaurang Istanbull!:)


Kommentarer
Postat av: Ida

haha jo, och när man tror man är klar så kommer man på en till.. :) trevlig blogg fressten!
och ha en trevlig kväll" :D

2008-04-13 @ 23:28:51
URL: http://thoursie.blogg.se
Postat av: Ida

svar: hehe jo vad kul att du gillar den :) och hoppas du får en trevlig dag!

2008-04-14 @ 07:19:50
URL: http://thoursie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0