Tycker synd om TH fansen!

Nej jag tycket inte om Tokio Hotel, men tänk er alla dom som gör det?! Tänk er att konserten blev inställt för att Bill skulle operera sig, hoppas han nu mår bra. Det är ju inte kul för er fans då, right? ;) Men ändå, de hade bara flyttat fram konserten och nu får man höra att den är helt insälld. Det är väl ändå synd då? Alla som varit så glada och överlyckliga för att få träffa dom och så helt plötsligt så blir det inte!. Har sett massa fans gråta som fan i TV alltså, det är inte alls kul att se. Och många hade hälsningar till TH, så gulligt!,. Neeej, nu verkar det som om jag gillar de här. Nej, det gör jag inte utan det är bara synd om ER fans där ute!. ;) men inte är jag ett hatobjekt för dom heller, NEJ! Men som sagt, deras musik är inte alls min smak/ stil även om Tom är så sjukt snygg, hihi:)

image50


Nu blev det massor med TH snack, som aldrig slagit mig tanken att skriva om, men något sånt här får man väl ändå ta upp(: nog med det, ska lägga mig och sova nu. Säger nu godnatt för andra gången, haha . PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0