Seg söndag!

Detta har varit mig den segaste söndagen i mitt liv, eller jaa näästan! Jag har iaf inte gjort mycket alls. Sov till 10.00 ungefär sen la jag mig igen klockan 11.00 och sov  till ungefär halv tre.. Häärligt? JAPP!:D
Amra hade ringt hem till mig några gånger så när jag vakna ringde jag henne och då undrade hon om jag ville komma över till henne för hon precis beställt pizza. Så cyklade till henne typ halvdöd. Åt godaste kebabpizza sen satt vi där lite och senare gick vi hem till mig .. Satt och snackade i flera timmar om Bosnien, aaaaah får mig att längta ännu mer, nästan så man börjar gråta! :( Sommaren 08 kommer nog vara den bästa! :D:D
Iaf, lika så gjorde vi igår kväll. Så mysigt, satt under vars en filt och snackade på som bara den. Sen satt vi inne på Mirelas rum och kollade TV och pratade med henne om hennes resa till Sunny Beach! Faan vad kul att åka ner dit själv utan vuxna, bara vänner.. Goosh!:(
Sen så åt vi lite och jag hämtade mina roller-blades och stack ut för att åka lite ute i det fina/ konstiga vädret?
Det var inte kallt men det var inte sol heller? Haha weeard. 
Känns iaf som om roller-blades är våra bästa vänner nuför tiden, de är alltid på när man ska ut, haha. Menmen, thats life:)

Nu ska jag se en film som går på trean, minns inte vad den hette men Amra sa den var bra. Sen ska jag duscha, läsa lite inför provet på Tisdag därefter lägga mig, tror jag.. Är sjukt trött idag?!

Bilderna från igår när vi var ute och grillade får ni senare eller imorgon helt enkelt.. har inte bilderna så får fixa de:)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0