Malmö (:

Igår åkte vi in till malmö, in på mobilia och fika blev det först, en chailatte för mig och varm oboy för Amela och Minela.(:
Sen gick vi till Triangeln och där var vi vrålhungriga och kissiga :P så gick vi in där och joina toan (tolka det inte på ett annat sätt :) ) sen åt vi och då kom Aldin dit.
Det roligaste var ändå när en tant kom fram med utländsk ursprung och kunde inte alls svenska, hon tvinga mig köpa en ros.. Så ok, jag köpte en, haha hon tyckte jag var snäll men de andra var taskiga sa hon!:P
Iallafall, sedan gick vi runt lite i det fina vädret. Sen fick vi sån kick för bio så vi gick in och beställde platser och betalade osv sen gick vi och skulle handla gottis men inte var någon affär öppen, nej!
Så vi gick tillbaka, handlade lite på bian istället, sen satt vi där i ca 20 minuter och väntade på att filmen skulle börja.
Vi kollade på 27 Dresses! Och det var riktigt bra film, mycket mer som en flickfilm men sååå bra:) Se den!
Tog med kameran men det blev inte så många bilder.. Mest bara på fiket och lite ute...
Så lite bilder kommer upp i bloggen!

Annars idag är det så sjukt fint väder så direkt när jag vaknade satte jag på hög musik och gick ut på ballkongen för att sola! Undeeerbart. Sen smsa jag Amra och fråga ifall hon ville ut och äta glass i det fina vädret och det ville hon! :D
Ska bara röja undan på rummet och möblera om lite här, sen ska jag ringa henne och så ska vi ut. Vill så sjukt gärna åka rullor så jag ska fråga henne om vi ska ta rullor in till stan :D!
Aaah, nu ska jag fortsätta med rummet, ska bara lägga upp lite bilder från gårdagen!
Ha en underbart trevlig dag så kanske jag skriver senare, PUSS!

 Amela(:               Jag(:                 Minela(:               kärleksparet.(:
   

Det var lite bilder det, ha det bra! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0