läänge sen? ahaapp.

Jaa, känns som evigheter sen sist... men jag har inte så mycket tiid så att säga!:O
Har varit och praktiserat på Istanbull denna veckan, och jag kan säga att det var det tråkigaste och mest äckligaste ställe jag varit på! Aldrig mer, nej! Massor med arabiska män som var efter en heeela tiden och Måns (han som såg till att  vi gjorde allt osv) var så jävla sjukt otrevlig så det inte är sant! Hate that.. .nog me det nu.
Så har jag varit så sjukt trött hela veckan fast det fina vädret gör ju en så himla glad :D


Varit ute heela veckan i det fina vädret, ätit glass osv(:
Jag, Amra och syrran har åkt roller-blades, såå härligt i dettta väder(:
Tog lite bilder, så det kommer väl upp i bloggen nu snart(: (nästa inlägg)

Ahapp, igår då..
 Joo, jaag åkte faktiskt roller-blades med Erna, Syster & Amra..
Rullade in till stan (vetifan hur jag ska säga:P) och satte oss i Mc Donalds för glass.. Lite kallt var det iaf,  inte så som resten utav veckan..
Men iaf, så kommer det fram en tjej till mig och börjar skrika som fan asså! Riktigt mycket!:P (Vi satt på uteserveringen och hon inne).. Typ - Du ska passa dig jävligt noga fattar du, din trelleborgsfittas, spottade mot mig osv.. Liksom hallåå? IDIOT!
Såånna folk borde man bara låsas in helt seriöst, they need help! Såå gör man inte, folk blir ju fan rädda. Påtal om det så höll vi på att pissa på oss HAHA! såå synd om oss, Erna var redan berädd på att springa iväg men satt kvar:P
Menmen, liite kul var det iaf..


jaa, vad händer idag då?
Joo, för vi ska till Dalabadet och grilla Marshmallows och sånt gott:) myyys säger jag bara. :)
Det blir en hel tjejer då, och massa bilder blir det säkert också..
Rätt kul faktiskt:)




35* Hoppas bara på att det händer då också! Hade varit min dröm! :D:D:D

neej, nu ska jag leta upp lite bilder som vi tagit i veckan sen ska jag väl se TV eller något kul. :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0