:'(:'(!!!!!!!!

Tänkte skriva lite då jag inte skrivit på jättelänge här i bloggen känns det som!

Först och främst till världen, vad är det som händer egentligen? Kan man inte bara leva med fred? Folk vågar snart inte gå ut här i Sverige som innan var den bästa stad enligt mig, men vad händer nu? Folk blir skjutna, våldtagna, misshandlade. Jaa allt ont händer. Varför är det så? Varför ska man behöva hata någon så mycket så man måste göra den illa, tillomed döda den? Fattar ni inte vad ordet hata betyder? Eller döda? Det är jävligt starka ord, och de använder vi allt för ofta nu.. Fattar liksom inte, en liten flicka blev förra veckan mördad sedan nergrävd? Tänk om hon fick lida?! Det gör så sjukt ont att bara ens tänka tanken! Tänk att hon bara var en liten 10-åring, som precis skulle börja leva sitt liv. Fattar inte ni att man knappt vågar gå ut nu förtiden, folk stannar hellre inne och gör ingenting än att riskera sitt liv? Det är bra på något sätt men inte fan ska man behöva vara rädd och inte våga gå ut. Inser ni inte liksom vad som händer med världen, allt fler människor försvinner varje dag och snart sjunker världen ihop. Fattar för 7854893 gången att man bara ger sig på folk sådär. Som vissa utav er såkallade "gangsters" går runt med kniv eller pistol på stan med. Själv hade jag ALDRIG tagit en pistol i mina händer, inte ens om jag varit tvungen. Fyfan för er,. Fattar ni inte att det kan orsaka så mycket? Att det tar en människas liv? Ens liv kan man aldrig mer ta tillbaka. Får tårar bara jag tänker på allt som händer. Jag önskar att ni förstår det hela och att ni en vacker dag börjar tänka vad det är som händer....... Inte vill man leva såhär. Det är rent ut sagt ett helvette! Hoppas ni tar och fattar detta nu, för jag hoppas det räcker och orkar inte sitta här och må så jävla dåligt och bara tänka på detta ger mig gåshud! ............ :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0