bad day.

Har inte varit någon så bra dag för mig idag.. eller ska jag säga igår? Klockan är ju trots allt 00.15 nu. HAha
... Iallafall, bara surat idag och tjaffsat en massa med E sen bara varit helt dampig för det. Men det blev snabbt ändring när min syster Amela höll på med Amra sen skratta vi som fan åt det.
Vi var ute en stund med Erna sedan stack vi vidare hem och Erna hem till Emra. Trevligt..
Imorgon eller idag då vet jag nte vad som händer mer än att vi kanske ska in till malmö. Får se helt enkelt.
Skulle träffa E men det blir nog inte av..
Iaf, ska nu lägga mig för jag är svintrött så får ni ha det så bra.. Hörs säkert imorgon, då det kommer bilder också om malmö nu blir av vill säga. Sov så gott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0